اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رئیس جهاد دانشگاهی قزوین خبر داد

آمادگی جهاد دانشگاهی برای حل معضل صف‌های گوشت

رئیس جهاددانشگاهی قزوین با اشاره به مشکل این روزهای مردم در صف‌های گوشت، گفت: جهاد دانشگاهی قزوین آمادگی دارد تا با طراحی یک سامانه الکترونیکی مشکل صف گوشت را رفع کند.

آمادگی جهاد دانشگاهی برای حل معضل صف‌های گوشت

فرشاد پیله‌چی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به مشکل این روزهای مردم در صف‌های طولانی گوشت اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان قزوین آمادگی دارد تا با استفاده از سامانه الکترونیکی این مشکل را حل کند.

وی افزود: با طراحی منطقی این سامانه، می‌توان ضمن کاهش صف‌های گوشت و معطل شدن مردم، عرضۀ عادلانه گوشت را نیز شاهد بود.

این مسؤول بیان کرد: با طراحی و ارائه این برنامه می‌توان کدملی گیرندگان گوشت و مرغ را ثبت کرد و مراکز عرضه نیز به اطلاعات ثبت‌شده دسترسی داشته باشند و به این صورت دیگر نیازی به تشکیل صف‌های طولانی نیست.

وی در پایان عنوان کرد: استفاده از پیامک توسط متقاضی برای انتخاب محدودۀ فروشگاه خرید، از دیگر راهکارهایی است که می‌تواند زمینه‌ساز کاهش صف‌ها و همچنین تسهیل در خرید و توزیع محصول باشیم.

به‌گزارش خبرگزاری فارس، علی‌رغم اعلام مسؤولان مبنی بر نبود مشکل در تأمین گوشت در استان قزوین و باوجود عرضه روزانه گوشت و مرغ در فروشگاه‌های محدود و منتخب، صف‌های طولانی خرید گوشت قرمز و مرغ تشکیل می‌شود که به گفته معاون اقتصادی استاندار قزوین ناشی از دونرخی بودن قیمت گوشت و مرغ است، اما به نظر می‌رسد اشکال در شبکه توزیع گوشت قرمز و مرغ با نرخ دولتی نیز یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد صف‌های طولانی و نارضایتی مردم است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول